Najčastejšie otázky

Darovanie oblečenia

Je možné priniesť oblečenie do vašej predajne?

Áno, oblečenie, ktoré už nenosíš nám môžeš darovať a získaš 15 % na nosenú kolekciu.

Môžem darovať oblečenie, aj keď nie som z Bratislavy?

Môžeš, pre oblečenie radi zašleme kuriéra, ktorý ho od teba vyzdvihne. Táto služba je spoplatnená sumou 5 eur ( s DPH).

Prečo je táto služba spoplatnená? Ak tvoje oblečenie nebude tip top, na naše náklady ho odošleme ako hmotnú pomoc pre občianské združenia (MyMamy, Depaul, Vagus a ďalšie), prípadne putuje na recykláciu a z látky vytvoríme napríklad takéto obaly či tašky. 

Ak chceš, aby sme pre oblečenie poslali kuriéra, prosíme objednaj si ho tu. Oblečenie stačí zabaliť do papierovej krabice a e-mailom ti pošleme informáciu o dátume vyzdvihnutia.

Kam Vám môžem priniesť oblečenie?

Oblečenie môžeš priniesť do predajne v Bratislave Pondelok – Piatok v čase 8:00 – 18:00.

Takisto máme zberné miesto v Aupark shopping park v Bratislave. Presná lokácia je pri supermarkete Terno, v šatni pod schodmi smerom na parkovisko.
Sem môžeš oblečenie priniesť každý deň (okrem sviatkov) v čase od 11:00- 20:00.

Aké oblečenie Vám môžem darovať?

Oblečenie, ktoré je v poriadku a sám/sama by si ho ešte nosila. Môžeš zo šatníka vytriediť:

  • dámske,
  • pánske,
  • detské oblečenie bez ohľadu na vek,
  • kabelky, klobúky, šatky, šály.

Nosené topánky, bižutériu, spodnú bielizeň či veci, ktoré sú hygienické závadné k nám prosím nenos, keďže s nimi následne nemáme čo robiť.

Tovar z voňavého e-shopu

Môžem vrátiť oblečenie, ak mi nesadne?

Tovar zakúpený v predajni:
Áno, tovar môžeš vrátiť do 30 dní v kamennej predajni, v ktorej bol zakúpený.
Pre výmenu oblečenia či reklamáciu je potrebné priniesť blok z nákupu. Riešením je vrátenie hotovosti, alebo výmena tovaru v rovnakej alebo vyššej cene.

Tovar zakúpený v e-shope:

Objednávku môžeš vrátiť:

  • osobne – prinesením do predajne spolu s formulárom,
  • poštou balíček pošli spolu s formulárom na adresu sídla spoločnosti.

Tvoju reklamáciu vybavíme spolu s vrátením peniažkov najneskôr do 30 dní.

Mám problém s dokončením objednávky

Radi ti s objednávkou pomôžeme.
Zavolaj nám v čase 10:00 – 18:00 tu +421 917 820 679 alebo nám napíš e-mail eshop@nosene.sk

Objavil/a si chybu, napíš nám a odmeníme ťa 5 € kupónom na nákup.