Použi kód novacik10 a získaj 10% zľavu na svoju prvú objednávku.
Nový tovar každý deň.

Aby sa tvoj košík nestratil,
prihlás sa do svojho účtu. Prihlás sa

Najčastejšie otázky

Darovanie oblečenia

Je možné priniesť oblečenie do vašej predajne?

Áno, oblečenie, ktoré už nenosíš nám môžeš darovať a získaš 15 % na nosenú kolekciu.

Môžem darovať oblečenie, aj keď nie som z Bratislavy?

Môžeš, pre oblečenie radi zašleme kuriéra, ktorý ho od teba vyzdvihne. Táto služba je spoplatnená sumou 5 eur (s DPH).

Prečo je táto služba spoplatnená? Ak tvoje oblečenie nebude tip top, na naše náklady ho odošleme ako hmotnú pomoc pre občianské združenia (MyMamy, Depaul, Vagus a ďalšie), prípadne putuje na recykláciu a z látky vytvoríme napríklad takéto obaly či tašky. 

Ak chceš, aby sme pre oblečenie poslali kuriéra, prosíme objednaj si ho tu. Oblečenie stačí zabaliť do papierovej krabice a e-mailom ti pošleme informáciu o dátume vyzdvihnutia.

Kam Vám môžem priniesť oblečenie?

Oblečenie môžeš priniesť do predajne počas otváracích hodín.

Takisto máme zberné miesto v Aupark shopping park v Bratislave.
Presná lokácia je pri supermarkete Kraj, v šatni pod schodami smerom na parkovisko.
Sem môžeš oblečenie priniesť každý deň (okrem sviatkov) v čase od 11:00- 20:00.

Aké oblečenie Vám môžem darovať?

Oblečenie, ktoré je v poriadku a sám/sama by si ho ešte nosila. Môžeš zo šatníka vytriediť:

  • dámske,
  • pánske,
  • detské oblečenie bez ohľadu na vek,
  • kabelky, klobúky, šatky, šály,
  • obliečky.

Ponovom sa potešíme aj knižkám 🙂

Nosené topánky, bižutériu, spodnú bielizeň či veci, ktoré sú hygienické závadné k nám prosím nenos, keďže s nimi následne nemáme čo robiť.

Tovar z voňavého e-shopu

Môžem vrátiť oblečenie, ak mi nesadne?

Tovar zakúpený v predajni:
Áno, tovar môžeš vrátiť do 30 dní v kamennej predajni, v ktorej bol zakúpený.
Pre výmenu oblečenia či reklamáciu je potrebné priniesť blok z nákupu. Peniažky ti vrátime na účet alebo výmeníme za tovar v rovnakej alebo vyššej cene.

Tovar zakúpený v e-shope:

Objednávku môžeš vrátiť:

  • osobne – prinesením do predajne spolu s formulárom,
  • poštou balíček pošli spolu s formulárom na adresu sídla spoločnosti.

Tvoju reklamáciu vybavíme spolu s vrátením peniažkov najneskôr do 30 dní.

Mám problém s dokončením objednávky

Radi ti s objednávkou pomôžeme.
Zavolaj nám v čase 10:00 – 18:00 tu +421 917 820 679 alebo nám napíš e-mail eshop@nosene.sk

Objavil/a si chybu, napíš nám a odmeníme ťa 5 € kupónom na nákup. 

Nič nezmeškaj

Prihlás sa na odber noviniek, neboj nepošleme ti žiadne otravné e-maily.
Iba ti raz týždenne donesieme čo máme nové.

Prihlásiť